Μ ε ένα αιχμηρό σχόλιο στη προσωπική του σελίδα στο Facebook, υπό τον τίτλο «Περί κομματικών (νέο)θέσεων ο λόγος», ο καθηγητής Γιάννης Τσαμουργκέλης προσεγγίζει το θέμα της γοητείας των λέξεων αλλά και της ουσίας στη πολιτική.
Γράφει χαρακτηριστικά ο κ. Τσαμουργκέλης:
«Στην πολιτική οι προτάσεις θέλουν γνώση και ουσία. Στην πολιτική, η αλλαγή θέλει κατεύθυνση. Προς τα που, πως, με ποιους και υπέρ ποίων.
Για να αλλάξεις κάτι, χρειάζεται να ξέρεις που θες να το πας, αλλιώς ή το υπηρετείς παρά τις φωνασκίες ή το καταστρέφεις…
Η γοητεία των λέξεων δεν τις απογυμνώνει από τις έννοιες που κουβαλούν. Εκτός και εάν η σκέψη περιορισθεί όπως στους τηλεοπτικούς χρόνους των διαφημίσεων. Μόνο που η πολιτική δεν είναι τηλεοπτικές διαφημίσεις. Kαι εάν είναι να εκπέσει σε αυτές, ας θυμηθούμε ότι το κόστος της διαφήμισης φέρει αποκλειστικά ο καταναλωτής. Δηλαδή ο πολίτης. Και ότι οι εμπορευόμενοι τη διαφήμιση, ο διαφημιστής όσο και τα τηλεοπτικά κανάλια κερδίζουν…»